9003140542 |
Nous horitzons en l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües 2024 (cicle de webinars) |
2023-2024 |
Cicle de conferències. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
15/1/2024 - 27/5/2024 (15 hores) de 18:00h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
|
| |
|
Inscripcions obertes fins al 8 de gener de 2024 (inclòs). |
| |
Tipus activitat |
PL55 Nous horitzons en l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües 2024 (cicle de webinars)
|
| |
Inscripció |
01/09/2023 - 01/09/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Cicle de 10 webinars per oferir nous horitzons al voltant de l’ensenyament i l’aprenentatge de totes les llengües per fomentar la competència plurilingüe i aprofundir en propostes novedoses relatives a aquest camp.
Els webinars s’oferiran en diferents llengües segons el ponent (català, castellà, anglès o francès).
|
| |
Objectius |
- Oferir diferents enfocaments per a l’ensenyament i l’aprenentatge de llengües.
- Enriquir la pràctica docent del professorat de llengües.
- Fonamentar l’ensenyament de les llengües a partir de les aportacions de la recerca.
|
| |
Continguts |
- Reptes i possibilitats per aprendre llengües en línia (Daniel Cassany: 15 gener)
- Melodies and rhythms for learning to read in a foreign language (Maria del Carmen Fonseca Mora: 29 gener)
- Learnings from the internationalization of higher education on global competencies and language teaching (Marina Casals: 12 febrer)
- Assessing Subjects in Multilingual Contexts: From Theory into Practice (Ana Isabel Otto: 26 febrer)
- Automating task design for foreign language learning (Roger Gilabert: 11 març)
- Els itineraris de lectura, una eina per a la formació de lectors literaris (Ana María Margallo: 8 abril)
-Adapting CLIL for Pre-Primary Education: Exploring the Whys and Hows (Beatriz Cortina Pérez: 15 abril)
- La inteligencia artificial generativa en el aula de lenguas extranjeras y segundas lenguas: más allá de Chat GPT (Esperanza Román-Mendoza: 29 abril)
-Disseny d'activitats per a l'aprenentatge de llengües estrangeres en entorns híbrids i en línia (Lourdes Guàrdia i Christine Apple: 13 de maig)
- The teacher as a storyteller (Jamie Keddie: 27 maig)
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat. (Nivell 1)
|
| |
Requisits de certificació |
L'assistència a un mínim de 8 webinars donarà dret a un certificat de 15 hores. Aquest curs es podran aconseguir també certificats de 10 o 5 hores segons el nombre de webinars assistits.
Es considerarà que s'ha assistit a una sessió a partir dels 80 minuts de connexió a la mateixa i sempre que consti l'usuari xtec de la persona inscrita en el camp "NOM" en el moment d'accedir a la plataforma Zoom.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents de llengua (català, castellà i llengua estrangera anglès amb un mínim de B2). Professors d'àrees no lingüístiques que participen en els programes GEP i AVANCEM. Prioritat per als participants en els programes d'innovació GEP i AVANCEM. Persones formadores dels programes GEP i AVANCEM.
|
| |
E-mail |
formacio.sle@xtec.cat
|
| |
ODS |
ODS4 - Educació de qualitat |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
15/01/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
29/01/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
12/02/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
26/02/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
11/03/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 6 |
dilluns |
08/04/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 7 |
dilluns |
15/04/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 8 |
dilluns |
29/04/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 9 |
dilluns |
13/05/2024 |
1800 |
1930 |
Sessió 10 |
dilluns |
27/05/2024 |
1800 |
1930 |
|
| |