Més informació [ Detall d'activitat

 
9003140542   Nous horitzons en l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües 2024 (cicle de webinars)
2023-2024   Cicle de conferències. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   15/1/2024 - 27/5/2024 (15 hores) de 18:00h a 19:30h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Síncron
Organització   Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
  
   Inscripcions obertes fins al 8 de gener de 2024 (inclòs).
  
Tipus activitat   PL55 Nous horitzons en l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües 2024 (cicle de webinars)
  
Inscripció   01/09/2023 - 01/09/2023
  
Descripció i   Metodologia:   Cicle de 10 webinars per oferir nous horitzons al voltant de l’ensenyament i l’aprenentatge de totes les llengües per fomentar la competència plurilingüe i aprofundir en propostes novedoses relatives a aquest camp.
Els webinars s’oferiran en diferents llengües segons el ponent (català, castellà, anglès o francès).

  
Objectius   - Oferir diferents enfocaments per a l’ensenyament i l’aprenentatge de llengües.
- Enriquir la pràctica docent del professorat de llengües.
- Fonamentar l’ensenyament de les llengües a partir de les aportacions de la recerca.
  
Continguts   - Reptes i possibilitats per aprendre llengües en línia (Daniel Cassany: 15 gener)
- Melodies and rhythms for learning to read in a foreign language (Maria del Carmen Fonseca Mora: 29 gener)
- Learnings from the internationalization of higher education on global competencies and language teaching (Marina Casals: 12 febrer)
- Assessing Subjects in Multilingual Contexts: From Theory into Practice (Ana Isabel Otto: 26 febrer)
- Automating task design for foreign language learning (Roger Gilabert: 11 març)
- Els itineraris de lectura, una eina per a la formació de lectors literaris (Ana María Margallo: 8 abril)
-Adapting CLIL for Pre-Primary Education: Exploring the Whys and Hows (Beatriz Cortina Pérez: 15 abril)
- La inteligencia artificial generativa en el aula de lenguas extranjeras y segundas lenguas: más allá de Chat GPT (Esperanza Román-Mendoza: 29 abril)
-Disseny d'activitats per a l'aprenentatge de llengües estrangeres en entorns híbrids i en línia (Lourdes Guàrdia i Christine Apple: 13 de maig)
- The teacher as a storyteller (Jamie Keddie: 27 maig)
  
Avaluació   Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat. (Nivell 1)
  
Requisits de  certificació   L'assistència a un mínim de 8 webinars donarà dret a un certificat de 15 hores. Aquest curs es podran aconseguir també certificats de 10 o 5 hores segons el nombre de webinars assistits.
Es considerarà que s'ha assistit a una sessió a partir dels 80 minuts de connexió a la mateixa i sempre que consti l'usuari xtec de la persona inscrita en el camp "NOM" en el moment d'accedir a la plataforma Zoom.

  
Persones  destinatàries   Docents de llengua (català, castellà i llengua estrangera anglès amb un mínim de B2). Professors d'àrees no lingüístiques que participen en els programes GEP i AVANCEM. Prioritat per als participants en els programes d'innovació GEP i AVANCEM. Persones formadores dels programes GEP i AVANCEM.
  
E-mail   formacio.sle@xtec.cat
  
ODS    ODS4 - Educació de qualitat
  
Calendari  
 Sessió 1   dilluns   15/01/2024   1800   1930 
 Sessió 2   dilluns   29/01/2024   1800   1930 
 Sessió 3   dilluns   12/02/2024   1800   1930 
 Sessió 4   dilluns   26/02/2024   1800   1930 
 Sessió 5   dilluns   11/03/2024   1800   1930 
 Sessió 6   dilluns   08/04/2024   1800   1930 
 Sessió 7   dilluns   15/04/2024   1800   1930 
 Sessió 8   dilluns   29/04/2024   1800   1930 
 Sessió 9   dilluns   13/05/2024   1800   1930 
 Sessió 10   dilluns   27/05/2024   1800   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent